Sinterklaas Familie Feest TU Delft

Datum: 30 november 2024 12:00

Locatie: Aula Congrescentrum, Mekelweg 5

PRIJS: 5,00

Kaartverkoop start op 5 november.
Er is geen online verkoop voor het Sinterklaas Familie Feest, kom naar de Prometheus secretariaat in de Aula.

Een hoogtepunt op de Prometheusagenda!
Op verzoek van het College van Bestuur, organiseren wij een feest voor alle medewerkers en hun kinderen.

Dit feest vindt plaats op zaterdag 30 november in het Aula Congrescentrum vanaf 12.00 uur.

Kaarten zijn verkrijgbaar bij de Prometheus office en kosten €5 per persoon.  Vergeet niet je medewerkerspas mee te nemen bij aankoop, zodat wij je medewerkersnummer kunnen noteren. Koop je kaarten op tijd, want er is geen kaartverkoop aan de deur op 30 november.
Voor alle kinderen neemt Sinterklaas een cadeautje mee. Je wordt bij aankoop verzocht de leeftijd van jouw kind(eren) te melden.
Betalen is uitsluitend met PINpas. Er is geen mogelijkheid om met  creditcard of contant te betalen.
Het feest is exclusief voor medewerkers TU Delft en hun eigen kinderen.
Alle kinderen en (groot)ouders hebben een kaartje nodig.

Voor de kaartverkoop is de Prometheus office geopend van 11 uur tot 15.00 uur op dinsdag tot en met vrijdag vanaf 5 november. Het secretariaat is gesloten op de volgende dagen: 11, 12 & 13 november.
Wanneer jij kaarten bij de Prometheus office koopt ontvang je voor elk kind een kleurplaat voor de Sinterklaas slinger. Thuis kunnen de kinderen de kleurplaat inkleuren. Op 30 november hopen wij de langste Sinterklaasslinger aan Sinterklaas te tonen!

Doe mee tijdens het feest!
Van 12.00 – 14.30 uur worden er creatieve spellen en activiteiten georganiseerd, waaraan de kinderen kunnen deelnemen. Er is een ballon clown, schmink, fiets een schilderij, springkussen, cupcake versieren, fotobooth, LEGO, treintje rijden, skelters, hoelahoepen, skippyballen en nog veel meer! De muziek is in handen van DJ Ron.
De Senaatszaal wordt speciaal ingericht voor ouders met kinderen in de leeftijdscategorie 0-3 jaar. Sinterklaas zal tussen 13.00 uur en 14.00 uur een bezoek aan de allerjongste brengen. Indien gewenst kunnen zij het cadeautje uit handen van de Pieten krijgen. Wij weten dat het feest voor veel van de kleintjes best lang is.
In het Auditorium is erom 14.30 uur een show van ‘Mad Science’. Zij vertonen de meest knotsgekke experimenten.
Dan is het tijd om in de Foyer iets te eten en drinken. G geef het door wanneer je kind dieet beperkingen heeft.
Na de pauze verwachten wij Sinterklaas en de Pieten. Zij hebben een interactieve show voorbereid met veel participatie voor de kinderen en hun ouders! Wij hebben al gehoord dat de danspieten een nieuw dans hebben ingestudeerd - doe je mee?

Goed te weten!
Van 12.00 – 14.30 uur is de Piaggio van Coffeestar in het restaurant van de Aula voor een vers kopje koffie.
We raden je aan, indien gewenst, zelf een boterham of drankje mee te nemen.
Tijdens de pauze is er voor iedereen iets te eten en drinken.

Je moet ingelogd zijn om te registreren.